
For the wonderful man
I married
on his birthday
I married
on his birthday
For being a wonderful husband
and a loving father
For the way you make life
more special for us
and for all the time
I don't say it
often enough....
I love you
and so thankful
you're my husband
Have a wonderful Birthday
and a loving father
For the way you make life
more special for us
and for all the time
I don't say itoften enough....
I love you
and so thankful
you're my husband
Have a wonderful Birthday
3 comments:
happy birthday pak teh..teh..smpaikan pada pak teh ya..wah..ramainya ahli keluarga bulan april...suka..suka..hihi..
wahhh jiwang jugaks teh nih...happy besday paktehhh..apa hdiah besday???
teh ni jenis praktikal... beli baju kerja ja... bagi kad.. n tadi lunch berdua... tapi kat hj tapah putrajaya ...hehehe
so pagi tadi pteh pakai kemeja baru tapi dek sibuk nak siapkan tesis teh..lupa gambar..so gambar koboi je la
lang, bagi teh april bulan sengkek, birthday pteh n fwz juga anniversary..
Post a Comment